Pączkowo i rocznicowo

by - 3/03/2011

Jako, że lubię się wykazać, także w zaciszu kuchni, to po raz pierwszy w życiu upiekłam pączki. Mi smakują , nie czuć tego specyficznego zapachu i smaku oleju.


Proszę się częstować.

Wyszło tego więcej. Mąż zabrał część do pracy. Resztę rozdam albo zamrożę. Przepis zaczerpnęłam z internetu.

Poza tym, kończę kolejny rok mojego życia.
 Gdybym dzisiaj miała podsumować, moje dotychczasowe życie, to nie byłaby zbyt ciekawa opowieść. Zawsze krytycznie podchodzę do moich wyborów i dokonań. Ale kiedy w nocy rozmyślałam nad sensem przemijania, doszłam do wniosku, że każdy dany mi dzień, stwarza nowe możliwości, nowe umiejętności ( nawet prozaicznie, umiejętność smażenia pączków),  nowe myśli, nowe doznania itp.  Jak śpiewał Grechuta " Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy..." Nie ma co się oglądać za siebie tylko dzielnie kroczyć do przodu i dziękować Bogu za to co już mam. Koniec z rozczulaniem się nad niepowodzeniami. To ode mnie zależy jak przeżyję to życie  Najważniejsze aby żyć w zgodzie ze sobą, nie zazdrościć, nie zawiścić, nie identyfikować się z innymi. Kiedyś na psychologii nauczono mnie wierszyka: " ja, to ja; ty to ty, on to on, itp......."
A życzenia? Mam marzenia, które są piękne. Jedno zdradzę  Już kiedyś pisałam o wsi spokojnej, wsi wesoła...... Wczoraj odwiedziło mnie małżeństwo, kuzynostwo męża i choć życie ich jest ciężkie, powiedzieli ze nigdy by nie wrócili do miasta. Przy okazji podoba mi się ich skromność. Ludzie z miasta są inni, bardziej zachłanni, wygodniejsi, często nudzący się w życiu i życiem,  wyznający zasadę kto ma więcej ten jest lepszy. Nie mam zamiaru nikogo obrażać ale takich znam.

O innych marzeniach - życzeniach już nie napiszę, choć nie jestem przesądna. Po prostu maja się spełnić.
Dzisiaj bez robótek. Plany mam wielkie jak cała planeta, tylko czasu trochę mało.

Pozdrawiam

You May Also Like

4 komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w tym refleksyjnym dniu!!!
    Pączki super, bardzo smaczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Osz ty, a ja tu ani paczka, a ni drozdzy nic jeno eklerki i ciasteczka a gdzie chrysty buuuuuuuuuu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie narazie nie znalazłem takowej firaneczki a masz moze jakaś :) jak tak to podeślij na email

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM