Dzień wyjazdu

by - 5/18/2011

Smutno mi tak jakoś. Marcysia wyjechała. Wczoraj dom jeszcze tętnił życiem  a dzisiaj jest taki pusty i cichy. Obaw mam pełno, jak to mama jedynaczki, bo jest to pierwszy tak długi wyjazd mojej córki.
 Córka popłakała się przed wejściem do autobusu, a mi serduszko pękło. Mam nadzieję, że teraz już  nie myśli o domu. Dzisiaj zobaczy morze, pobawi się na placu zabaw z koleżankami z klasy, jest bezpieczna, gdyż zna wszystkich.
 Żeby było śmieszniej, zapisaliśmy ją także na kolonię, na długie trzy tygodnie. Zobaczymy jak to będzie już teraz, po powrocie. Sama nie wiem, kto jest od kogo bardziej uzależniony......
PS Tylko nie krzyczcie na mnie, "Weź się do roboty"!, próbowałam ostatnio, jakoś nie wyszło.

You May Also Like

6 komentarze

  1. Ja nie będę na Ciebie krzyczała, masz pełne prawo mieć obawy, tęsknić tylko niech Ci serduszko nie pęka :)Szybko minie ten czas rozłąki, zobaczysz!
    Jak przyjedzie będzie miała Ci tyle do opowiadania, daj jej szansę poznawać świat :)))
    Głowa do góry!!!
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję. Też uważam że my jako rodzice powinniśmy dać dziecku to, co najlepsze. Także możliwość małej rozłąki a tym samym odpoczynku od nas ( mnie)i wypoczynku, zdobywania doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę krzycześ bo moja Maja jedzie w tym roku pierwszy raz na obóz. Wyjazd jest dopiero w lipcu a ja juz nie mogę tego przeżyć. Przecież ona jeszcze taka mała jest ehh więc doskonale rozumiem co czujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, rzeczywiscie przeciez mój syn tez kiedys bedzie musiał gdzies beze mnie pojechac, a moze nie. Mam juz podstepny plan ze wysle go do zakonu, bo jak sobie pomysle ze jakas kobiet ami go zabierze hhiiii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja Cię doskonale rozumiem. Pamiętam jak moja córka pierwszy raz jechała sama na zieloną szkołę. Będzie dobrze nie martw się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ankoskakanko, wszystkie matki tak przeżywają rozłąki, z dorosłymi dziećmi też, myśli biegną ku nim. Czas szybko minie, ale będzie opowiadania! pozdrawiam sardecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM