Planujemy wyjazd

by - 6/28/2011

Maleństwo, które jest na kolonii, ma się dobrze i z tego co słyszę, bawi się na całego. Bardzo się cieszę i powiem Wam, że jestem z niej dumna. Tym razem przy pożegnaniu obyło się bez łez, zarówno z mojej strony, jak i dziecka. Długo się naczekaliśmy na autobus, ale to długa historia i bardzo dobrze że zakład pracy męża podstawił kolejny, sprawny.

A my z mężem, powoli w iście wakacyjnych nastrojach, i trochę już ze znudzeniem, szukamy noclegu w Bieszczadach. Wyjeżdżamy pod koniec lipca. Wertujemy internet, daliśmy ogłoszenia na portalach turystycznych i oglądamy. Zastanawiamy się nad miejscowościami, czy z dostępem do wody, czy nie. Mnie by wystarczyła rzeczka, zaś Mała ciszyłaby się z plaży. No i cena ma znaczenie, jak zwykle. Poza tym żadne centrum, najlepiej gospodarstwo agroturystyczne. Oj, naczytałam się Magody.

Może macie jakieś ulubione miejsca? Ktoś zna fajną i niedrogą kwaterę? My już mamy mętlik w głowie.


Wspominamy przy tym nasze wcześniejsze pobyty na kwaterach i najlepiej w rankingu wypada dom w Dusznikach, a właściwie za miejscowością. Cisza, spokój, dużo miejsca przy domu, piękny ogród, altany, las, ogniska i pieczenie kiełbasek, fajna duża i dobrze wyposażona kuchnia, oraz czeska stacja radiowa "Cierna Hora"(Czarna Góra).

A za rok, może Mazury. Rowery na bagażnik i dalej nad rozlewiska- jestem po lekturze Kalicińskiej. A co marzyć nie można?

You May Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo się cieszę, że córcia i mama dają sobie radę!!! będzie dobrze, wytrzymacie:) Nic nie mogę Wam doradzić, ale jak już macie sprawdzone miejsce w Dusznikach, to może jedźcie tam. Będziecie robić sobie dłuższe wycieczki po okolicy.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marz, Ankoskakanko, bo marzenia spełniają się, my nie jeździmy na dłuższe pobyty, bo mamy zwierzaki, a poza tym lubimy przemieszczać się. Nie mam żadnego rozeznania w kwaterach ani cenach, może ktoś pomoże, kto bywa, pozdrawiam serdecznie, pa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM