Króciutko

by - 7/15/2011

Jak to w życiu bywa, na ostatnią chwilę umyłam okna, wyprałam zasłonki, zrobiłam dwa prania ubrań, zdążyłam je wyprasować i poukładać, wysprzątałam wszystkie kąty w mieszkaniu...A to wszystko na powrót mojego brzdąca. Bardzo się za Nią stęskniłam. Zaraz uruchomię konia i popędzę na miejsce przyjazdu.

Muszę również odebrać przesyłkę z paczkomatu In Postu. Po raz pierwszy zamówiłam towar, korzystając z tej usługi. Najważniejsze, że nie płaciłam za dostarczenie paczki.
 Z innych innowacji, jakich chętnie korzystam to kasy samoobsługowe w Tesco. Super, kasuję i płacę sama, bez kolejek. Nie miałam okazji, natomiast  płacić  kartą zbliżeniową, jako, że nie widuję czytników. A może nie patrzę w tym kierunku co trzeba. Och, świat pędzi do przodu....Też macie takie wrażenie że otaczają nas same numery? Mnogość ciągów cyfr nigdy nie stanowiła dla mnie problemu. Zawsze pamiętam wszelkie daty rocznicowe, nr telefonu ( te z których korzystam), pesel, nr PIN ( często muszę podpowiadać mężowi), itp.Na konta bankowe też mam patent, choć nie wyrecytuję ich od A do Z.
Ok, koniec wywodów, szykuję się do wyjścia.
Żegnam

You May Also Like

4 komentarze

  1. Ja też już tęsknię za moją obozowiczką, ja muszę czekać do poniedziałku.
    Może numerów kont nie pamiętam ale In post i samoobsługowe kasy bardzo lubię, z datami i pinami też nie mam problemów.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pamięć to narząd w zaniku.
    podrawiam i buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez pamiętam swój nip, pesel, numer dowodu pinu do kart i to już koniec, za to urodziny, imieniny itp to dla mnie już zbyt dużo.
    Uwielbiam wszystkie usługi, które mogą zrobić bez wychodzenia z domu, nie cierpię chodzić na pocztę do banku - od 10 lat korzystam z mBanku. Z Inpostu niegdy jeszcze nie korzystałam ale z kart zbliżeniowych już tak są w Żabce, którą mam pod blokiem i w Mc Donald:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech no świat pędzi niestety do przodu i nie ma sposobu żeby to zatrzymać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM