Wyczyny Hani

by - 7/10/2011

Miałam napisać coś innego ale aparat mi padł i... nie mam zdjęć.

Mam za to zdjęcia, które w ramach wygranej w Candy u Hani z Belgowa (info na bocznym pasku) , zostały przez autorkę bloga oprawione w Photoshopie.




Fajne, nie?! Mogę popatrzeć sobie na Dziubaska, który zagości w domku dopiero w piątek po południu.
I za to bardzo dziękuję Haneczce.
Więcej nic nie napiszę, oprócz że znowu jestem zaczytana w ciekawej książce ale o tym kiedy indziej.  W tej chwili jestem głodna, zmęczona i więcej opiszę jutro.

Tak więc do zobaczenia jutro.
PS. Czy u Was też blogger się tak wiesza. Nie wiem czy to wina kompa, czy programu...

You May Also Like

6 komentarze

  1. Anonimowy7/10/2011

    Ja nawet nie mogę się zalogować, ciekawa jestem czy mogę wstawić komentarz... jeszcze troszkę i córcia będzie w domu:)))
    Pozdrawiam guga ze skarbczyka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po burzy w ogóle nie mam internetu. Teraz korzystam z uprzejmości koleżanki, Pozdrawiam. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu,fajne te fotki- córeczka będzie się cieszyła.
    Pewnie już bardzo się za nią stęskniłaś.Pozdrawiam:))
    PS.Też mam często kłopoty.Najbardziej przykry jest moment,gdy chcę opublikować post,a tu wyskakuje"błąd w przekazie" i znika wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne graficzki koleżanka Ci zrobiła. Bloger robi czasem numwery

    OdpowiedzUsuń
  6. A u nas zabrakło internetu, spółka sąsiedzka rozsypała się podczas naszej nieobecności, ale już mamy, chłopacy do południa zmontowali, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM