Improwizacja czy kompromitacja?

by - 1/18/2012

Witam po długim nic nie pisaniu.
Pomimo, że nie zamieszczałam postów, to czytałam wszystko, co popadnie. W miedzy czasie zaliczyłam katarek i ból głowy, zabawę karnawałową córki , zrobiłam też  pół jednego szala i cały drugi, który ma stanowić prezent dla pewnej młodej damy, która wczoraj weszła w dorosłość.
Szal nie jest do końca udany, ale taki właśnie zostawię. Postanowiłam też dorobić ( spróbować zrobić) jakąś filcowa aplikację. Tu trafiłam na opór mojej własnej woli. Kurczę, przecież robię to dla osoby, która długo uczyła się rysunku. A tu proszę, folklor jej aplikuję. No trudno, niech pomyśli o kuzynce, co chce.

Dzisiaj wspomniana, mało udana, aplikacja kwiatkowa. Po prostu nie mam talentu malarskiego.
Jutro reszta, na wypadek gdyby, gdzieś tam solenizantka miała trafić na to zdjęcie.





Całkowita improwizacja czy kompromitacja?

Ślicznie dziękuję za szereg wspaniałych komentarzy i za odwiedziny. Pozdrawiam wszystkich pa.
Lecę kończyć.

You May Also Like

18 komentarze

  1. Witaj!Bardzo urokliwe kwiatuszki!mnie się bardzo podoba!pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, to jest wielka improwizacja i pięknie wygląda, żadna tam kompromitacja, nawet tak nie myśl!!! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Improwizacja i to całkiem udana. Myślę,że kuzynka będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu mnie sie podoba, ja takich rzeczy nie potrafię.... ciekawa jestem reszty...
    więc czekam na fotki....
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wy szybkie jesteście. Jutro pokażę całość. Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny.... jest mi bardzo miło.
      A tak na marginesie, zazdroszczę talentu, bardzo bym chciała umieć tak robić na drutach ...Pozdrawiam

      Usuń
  7. Przepiękne, przepiękne, będzie radość z prezentu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten szal, a dzięki Twojej "improwizacji" zupełnie niepowtarzalny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A dla mnie całkiem piękny, udany projekt. Znakomity pomysł, realizacja fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie tęskniłam za nowym postem

    Niech Ci miły będzie dzionek
    Niech od drzwi zadzwoni dzwonek
    Niech słoneczko świeci jasno
    Niech nie będzie Ci za ciasno
    Niech Ci ładnie kwitną kwiatki
    Uśmiech nich nie będzie rzadki
    Niech śpiewają ładnie ptaszki
    Zawsze czas miej na igraszki

    OdpowiedzUsuń
  11. po prostu ekstra, na całej linii improwizacja bez cienia kompromitacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Cię rozumiem - też zwykle mam tremę, robiąc coś dla kogoś w napięciu, czy się spodoba.
    Gdyby ten szal był dla mnie - byłabym wniebowzięta, bo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu ,uważam improwizację za bardzo udaną:)
    świetny pomysł:)
    pozdrawiam I.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, mnie się podoba. Bardzo ładnie.

    Sama nie umiałabym wykonać takich zdobień.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  15. Z całą pewnością nie kompromitacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/27/2012

    Przeglądałam bloga i prace przez Ciebie wykonane. To prawdziwe arcydzieła.
    Dopracowane, dopieszczone z przyjemnością się na nie patrzy.
    Serdecznie pozdrawiam
    Sara-Maria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM