Migawki ze starej Legnicy

by - 6/15/2012

Kiedyś było miastem wojewódzkim, jednak do dziś znajdują się w nim ważne urzędy, do których trzeba było się udać.







Poniżej deptak NMP.
12 w południe a ludzi tłum





Magia Euro


Architektura tego miasta zachwyca mnie zawsze, kiedy tylko w nim jestem, podobnie zresztą jak Wrocławia, dlatego pozwoliłam sobie na parę zdjęć i umieszczenie ich na blogu.

A w drodze powrotnej zachwyciły mnie pola i lasy i ich mieszkańcy.


Zdjęcia słabiutkie, bo robione komórką w pełnym słońcu. Przed wyjściem z domu wyciągnęłam aparat z torebki. Nie wiedziałam ile czasu spędzimy w tym mieście. Spędziliśmy może z godzinę głównie na poszukiwanie lodów - świderków ( takich jak nad morzem).

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

You May Also Like

18 komentarze

  1. Dziękuję za spacerek po Legnicy, byłam tam kiedyś ale wieki temu:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Legnicy nigdy nie byłam:) Piękne to miasto!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za fotki. Coś sobie przypominam. Mieszkałam kiedyś w Wojcieszowie. Jeździłam z rodzicami do Legnicy. Pamiętam je jako ładne miasto i oczywiście jak to w tamtych czasach zamieszkałe przez żołnierzy sowieckich. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. całe moje dziecinstwo to LEGNICA. Artyleryjska i basen, na ktorym moja pierwsza milosc hustala sie naokolo i deptak i kiscioły i przejscie podziemne i ruscy z ich cukierkami i domy odkryte dopiero po ich wyprowadzce. jakies do kupy dobre 5 lat mojego zycia. dziekuje za wycieczke osttanio w legnicy bylam 2 miesiace temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Artyleryjskiej do dziś mieszka moja rodzina.Nie widziałam ich od 20 lat, a szkoda.

      Usuń
    2. auuuu to moze my sie znamy, bo ja wszystkie wakacje i swieta na artyleryjskiej
      bloki czteropietrowe, kolo przedszkola tego czerwonego z cegly i prywatnegoi warzywniaka

      Usuń
  5. Nigdy nie byłam w Legnicy.
    Na zdjęciach miasto wygląda bardzo ładnie.

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    PS.
    My też lubimy świderki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zakątki!!!Nie wiedziałam ,że w Legnicy takie fajne klimaty :)
    Podcienie prawie jak w krakowskich Sukiennicach :)Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne fotki. Miejsce warte zwiedzania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z fotografii widać,że jest to ładne i zadbane miasto.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia są super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu na razie nabieram doświadczenia, ale chyba lubię szyć :) U mnie w rodzinie wszystkie kobiety szyły zarobkowo też i dziergały, tak na zmianę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia:)
    te pokrowce na taborety wyszły rewelacyjnie:)
    pozdrawiam serdecznie I.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z daleka do Ciebie przybywam,
    więc pozwól że na chwilę się zatrzymam.
    Kłopotu nie sprawię,
    ale pozdrowienia i życzenia zostawię.

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna ta legnica ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie tam jest więc się nie dziwię że robiłaś zdjecia :) Dzięki Tobie mogę również podziwiać to miasto :) A na taką polską łąkę to z chęcia bym się wybrała :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo! bocius! ;-)
    przedostanio jak bociusia w Polsce wiosna widzialam to zostalam mama po raz pierwszy, a jak ostatnio widzialam bocka w Polsce wiosna to zostalam mama po raz drugi :)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście to ładne miasto,też zdarza mi się bywać w tamtejszych urzędach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM