Chusta z włóczki Wool

by - 3/12/2020

Dzień dobry. Chusta z włóczki z Alliexpress (spokojnie, dotarła do mnie przed wybuchem pandemii), została ukończona trochę temu.
Włóczka o nazwie Wool, okazała się być mało wydajną i nieco sztywną wełenką. Na banderoli mam zapisane że to wełna z małą domieszką czegoś. Dodałam do niej jaśniejszą Sheepjes Spirit i koronkę z Drops Nord.
Chusta nie jest duża. Liczyłam, że po praniu się rozciągnie. Szerokość w ramionach to 170 cm i długość w najdłuższym miejscu to ok 70cm.

Do następnego

You May Also Like

32 komentarze

  1. Podoba mi się motyw liści(?) i to, że wzór jest dwustronny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dwustronność sprawiają oczka prawo, lewe. Jednak z prawej strony są takie małe bąbelki.

      Usuń
  2. Piękna! na Ali kupowałem kaszmir kiedyś, z dodatkami. Bardzo był fajny,ale cienizna.
    U mnie na razie cisza, bo walczę ze swetrem :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kaszmir z Ali nie wiem, co z niego dziergać. Ja kończę poprawiany sweter z Drops design i muszę zacząć bliźniaczy córce.

      Usuń
    2. u mnie kaszmir był biały, na chustę, która została prezentem ślubnym ;-) dobrze, że nakupiłem więcej bo trzeba było robić w 2 nitki...

      Usuń
    3. Ja mam biały, czarny i butelkową zieleń. Kurde, nie wiem, co z tego będzie.

      Usuń
  3. Bardzo fajna, ten wzór liści wygląda super 🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Robiłam już broszki więc wzór nie był taki straszny. Trochę skomplikowanie był wyjaśniony w gazecie z której korzystałam.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa chusta. Widzę, że u Ciebie ciągle królują szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam fazę na szarości. Brakuje w tych robótkach kolorów. Sama to czuję. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Idealnie się wzór na tym kolorze eksponuje, piękna rzecz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu
    Bardzo ładna ta Twoja chusta.
    Bardzo się cieszę ,że trafiłam na Twój post. Dawno u Ciebie nie byłam. Pozdrawiam serdecznie:)) Mam nadzieje ,że częściej będę tu zaglądać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję częściej tu bywać. Dziękuję za komentarz i życzę powodzenia w tym trudnym okresie🤗

      Usuń
  8. Aniu widzę, że nadal pięknie robótkowo działasz :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas działam, tylko bloga zaniedbałam. Życzę Ci zdrowia i szczęścia.

      Usuń
  9. The pattern on this color is perfect, beautiful thing

    prosphairshop human hair wig

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna chusta. Nie wiedziałam że na Ali można kupić włóczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj na promocję. Wtedy jest jeszcze taniej. I czytaj z czego włóczka jest zrobiona. Dużo Rosjanek tam kupuje. Ja też skusiłam się na kaszmir i wełnę z jaka. Zawsze sprawdzam ceny w naszych pasmanteriach. Polecam też hobbi.pl. Można tam też coś po promocji znaleźć. Ostatnio mąż mnie informuje kiedy jest promocja na Zalando laughe. No to jak nie kupić. I co z tego że motki mają 25gr. Jak stary każe, to trzeba kupować.

      Usuń
  11. Ale super to wyszło. Podoba mi się! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ile motków włóczki zużyłaś na chustę? też się zastanawiałam nad zamówieniem włóczki ze sklepu online ale nie wiem jaką ilość zamówić. piszesz że jest niewydajna, ale tak że ci schodzi jej dwa razy więcej jak normalnej, czy chodzi o to że mało się rozciąga?

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi bycbyć bardzo ciepla..nigdy nie kupowałam u Chinczyka włóczki, ale może warto sie nad takim zakupem zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor roku szarość :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna! Dawno nie robiłam chust, a jeśli robiłam to takie mniej skomplikowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.