CHUSTA

by - 2/19/2011

Wczoraj zapomniałam napisać, że kolejność wymienionych przeze mnie blogów jest przypadkowa. Nie wiem jak ustosunkują się te osoby, które jeszcze mnie nie znają. Podczytuję mnóstwo blogów ale też nie zawsze mam wiele do powiedzenia, chociaż podoba mi się wszystko.
 Ja jestem taki trabancik w porywach, i jak tu się równać do maybachów, czy bentleyów, rekinów wiedzy szydełkowo- drutowych i mistrzów w swoim fachu.







Chusta jest niewielka.Jej wymiary to 100 w najdłuższej części na 70cm.

Życzę miłej soboty

You May Also Like

7 komentarze

  1. Łauuu ale masz fajny brzuch. Mój gdzies zginął buuu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jesteś w ciąży a ja "w piątym miesiącu" trwam od 10 lat. W ciąży byłam szczuplejsza niż obecnie, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolna jesteś Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna chusta!!!
    Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM