Kamizelka.

by - 2/21/2011

Pokażę zdjęcia tuniko- kamizelki





Dzisiaj nie pokażę twarzy, bo jestem okropnie zasmarkana i zakichana. Za to uśmiecham się do was z za ekranu monitora.


 Fason, którym się wspomogłam, " Dama w swetrze" na 1-2, wzór 1, zakłada sznureczek ściągający w talii, ja jednak wolę chyba pasek. 
Z włóczką Elizą ( włóczką) nie przypadłyśmy sobie do gustu. Niemożność dobrania, przeze mnie wzoru, nr drutów i rozmiaru fasonu doprowadzała mnie do furii. 
Jednak całość jest zrobiona z dobrą energią i mam nadzieję ze będzie się nosiło dobrze ( że będzie się w ogóle nosiło na moim ciele!!!).

Pozdrawiam w ten mroźny i słoneczny dzionek.

You May Also Like

1 komentarze

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.