Wyróżnienie

by - 8/19/2011

Dostałam wyróżnienie od ann drucik. Bardzo dziękuję


 
Jako obdarowana jestem zobowiązana do spełnienia kilku rzeczy, a mianowicie:

1. Skopiować znaczek  i umieścić go na swoim blogu.
2. Wytypować kolejne 16 osób, którym chcecie przyznać tę nagrodę.
3. Powiadomić nagrodzonych o przyznanej nagrodzie.
4. Napisać o sobie "siedem rzeczy"

Tu się jednak wyłamię. Nie chcę wskazywać konkretnych blogów, gdyż wszystkie, które czytam są super. Zapraszam więc tych wszystkich, którzy chcą się pobawić o skopiowanie znaczka.
  Zamierzam jednak napisać coś o sobie, choć i tak wszystko jest już w blogu.

1.Bardzo interesuję się psychologią. Lubię czytać o ludziach i podglądać, także wirtualnie, ich życie. Mogłabym wejść do każdego domu aby poznać ich życie, zwyczaje, określić to co nas łączy i dzieli oraz znaleźć przyczynę tej sytuacji.

2. Jestem śpiochem. Jako że mam słaby sen, wszystko jest w stanie mnie obudzić. Kiedy się nie wyśpię, chodzę zła jak diabli. Sen jest dla mnie bardzo ważny. 

3.Nie potrafię żyć bez książek. Samo trzymanie okładki jakoś relaksuje mnie.

4.Lubię zmiany, a to w wystroju mieszkania, a to spontaniczny wyjazd, choćby kolor włosków.

5 Najchętniej nie kupowałabym żywności w sklepach. Niestety nie mam ogrodu ani gospodarstwa aby coś hodować i pewne rzeczy muszę kupić. Staram się wybierać produkty zdrowe i wartościowe. Dużo czynię sama.


6. Nie lubię kupować ubrań. Zazwyczaj niewiele mi się podoba, no i figura nie taka standardowa. Za to torby, buty, książki i rośliny w każdej ilości. 

7. Lubię robić wszystko w swoim czasie. Jestem takim powolniaczkiem i nie lubię ponagleń. Dlatego ludzie nerwowi, nadpobudliwi- tacy na cito, mnie męczą i źle się czuję w ich towarzystwie.

Ps Ostatnio córcia zadała pytanie odnośnie rekordów Guinessa. Mój R. odpowiedział że mamusia zajęłaby pierwsze miejsce w najdłużej kończonej robótce. Coś w tym jest.

Jeśli już wspomniałam o rozmowach z dzieckiem, to córka stwierdziła " po co czyta się gazety, skoro wszystkiego można się dowiedzieć z telewizji"- ręce mi opadły.
Telewizję na poważnie ograniczyłam, więc alternatywą dla gazet jest inny zjadacz czasu -niestety internet.
Wracam do obowiązków. Pa

You May Also Like

1 komentarze

  1. Gratuluje wyróżnienia. Fajnie, że mogłam się coś niecoś dowiedzieć o Tobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.