I znów niespodzianka

by - 10/19/2012

Tym razem całkowicie nieoczekiwana.
W południe odebrałam kolejną przesyłkę. Tym razem od neli z bloga Kufer



Cały stosik serwetek z przeznaczeniem do dekupażu. Szczęka mi opadła, łza się zakręciła, że ktoś po drugiej stronie Polski tak dba i myśli o moich niedostatkach serwetkowych.
 A tak poważnie.

Nelu, bardzo Tobie dziękuję. Sprawiłaś mi ogromną niespodziankę i frajdę. Na serio nie spodziewałam się takiego gestu. Dziękuję za wszystko, za instruktaż szycia torby, za ten prezent i za szereg innych przesyłek, które od Ciebie otrzymałam. Jesteś takim Aniołkiem w ludzkiej postaci i cieszę się bardzo,że Ciebie poznałam.

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu.

You May Also Like

15 komentarze

  1. Aniu, ale jakie fajne i ciekawe wzory.
    No to Kochana "dekupażuj" i pokazuj na blogu efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania super :) no to będzie się działo. Czekam na nowe prace decoupage pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne serwetki!!! Ciekawa jestem Twoich pomysłów!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że Ty się cieszysz:))) miłej pracy twórczej!
    Pozdrowienia ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ile serwetek same sliczosci pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu.
    Widzę,że ostatnio dostajesz mnóstwo prezentów.
    Też jestem ciekawa wykorzystania serwetek.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serwetki.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, Szczęściara z Ciebie :)
    piękne serwetki, ciekawa jestem jak je wykorzystasz :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw bardzo kreatywny:) Życzę mnóstwa satysfakcji w jego dekupażowym przetwarzaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie komentarze. Kochane jesteście,ze tu zaglądacie.
    Z pewnością wykorzystam je wszystkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10/20/2012

    Bo ANIOŁY są wśród nas, i ja wiem coś o tym :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja myślałem, że to już Boże Narodzenie za pasem, a ekspozycja to świąteczne cacka. No ale serweteczki wytrzymają te dwa miesiące, by ozdobić wigilijny stół. Chyba że się mylę, bo nie znam słowa "dekupaż", a piszesz Aniu, że do tego się nadają. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Może motywy na serwetkach są bożonarodzeniowe, ale "dekupaż" to spolszczona nazwa Decoupage. Oznacza on wg Wikipedii

    "Decoupage — technika ozdabiania przedmiotów polegająca na przyklejaniu na odpowiednio spreparowaną powierzchnię (praktycznie każda powierzchnia: drewno, metal, szkło, tkanina, plastik, ceramika) wzoru wyciętego z papieru lub serwetki papierowej (technika serwetkowa)[1].
    Decoupage klasyczny polega na naklejaniu wzoru z papieru i pokryciu go wieloma warstwami lakieru tak, aby wtopił się całkowicie i nie był wyczuwalny przy dotknięciu. W zamyśle ma on wyglądać jak namalowany.
    Słowo decoupage pochodzi od francuskiego czasownika „decouper” – wycinać.(...)".

    Miłego dnia zyczę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam się na kolejne lekcje. W tej dziedzinie, którą Aniu się pasjonujesz, mam poważne zaległości. Dziękuję za tak wyrazisty instruktarz. Nie dziwię się, że z taką wdzięcznością odebrałaś niespodziankę przysłaną przez ofiarodawczynię. Wszystkiego miłego !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.