Niedziela- rodzinnie.

by - 1/13/2013

Testuję mój aparat, jak tylko mogę. Rano zabrałam go w plener, tj. na spacer z psem. Próbowałam robić zdjęcia psicy, budynkom, roślinkom, ptaszkom.
Tu psica po kąpieli śnieżnej i drzewko pod kołderką śniegu.






Po takiej dawce porannego ruchu i małego szczypania w policzki, już w domciu zabrałam się za przygotowanie posiłku. 
Było kolorowo i dużo


Miłego dnia. Zaraz wyruszamy z córką na sanki, tzn ja dojdę z psem, bo ta wariuje i chce gonić za sankami.....
Pozdrawiam serdecznie.

You May Also Like

26 komentarze

  1. jaka cudna psica!!! :-D
    co tam laleczka dziewiarska, co tam bawełna, psica najpiękniejsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ją kocham. Pozdrawiam

      Usuń
  2. psinka kochana mój też ma pyszczek zawsze śniegiem zasypany.

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ci niedobry maz heheh ... cudne zdjecia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuję, próbuję z tymi zdjęciami. Ale dziękuję za komentarz.

      Usuń
  4. Urocza psica w śniegu! Taki widok mnie zawsze rozczula i rozbawia:)
    U nas też spadł śnieg. Taki świeżutki, nie bardzo mroźny jest idealny do zabawy, więc bawcie się dobrze. Trzeba korzystać ze świetnej okazji. Udanej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko również zadowolone, choć na górce zebrało się dużo dzieci. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Cudna Twoja sunia:)
    A ta laleczka to do czego ma służyć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laleczka ta służy do robienia sznureczków z włóczki. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Jedzonko kolorowe, urozmaicone i pyszne.
    Twoja PSICA jest śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ze testy wyszły dobrze bo zdjęcia są wspaniałe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna mordka! Świetne śniadanko! A ja bezskutecznie w Lidlu na szydełka poluję, ale jakoś mnie Lidl sabotuje bo nigdy nie mogę kupić;)hahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy byłam w Lidlu z przyrządów dziewiarskich zostały już tylko laleczki.

      Usuń
  9. I jak na sankach było? :) Mordka zimowa śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super. Ale trochę dużo dzieci. Toteż jedne na drugie wpadały

      Usuń
  10. Piękny widok psa w śnieżnej kąpieli :)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Halinko. pozdrawiam

      Usuń
  11. ja nie twierdzę, że na pierwszej lekcji było idealnie :P ale pani twierdzi że nie było źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne fotki, zwłaszcza ta pierwsza :) Laleczka to naprawdę przydatne urządzenie. Jak zaczniesz robić na niej to się zakochasz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Śnieżny pies szczególnie urokliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się skusiłam na laleczkę dziewiarską i jestem nią zachwycona! Zamiast dziergać chustę dłubię kolejne sznurki na zimowy naszyjnik :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy zwierzak, ja tez mam pieska :)
    WOSP wspieramy :) Córka jest wolnotariuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękność, czarnula śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM