Przedświąteczne robótki i muzyczny prezent na Święta.

by - 12/28/2015

Jeszcze w ostatniej chwili, przed świętami, wymyślałam prezenty.
 I tak spod moich rąk wyszły rękawiczki do auta i komin na szyję.




Komin zrobiłam z włóczki LanaGold, a rękawiczki z WOOL ALIZE Superwash 100.

Muszę się jeszcze pochwalić prezentem otrzymanym od gitarzysty grupy AltherEgo, pierwszą płytą tego zespołu. Posłuchajcie koniecznie tych gitarowych solóweczek, wszystkie są Roberta. 
Informacje o zespole można przeczytać w linku z nazwą grupy.
Pasja grania i śpiewania jest niesamowita. Na pewno odmładza człowieka, dodaje wigoru.







Pierwszy utwór z płyty, wciśnijcie pomarańczową strzałkę.


Dodam jeszcze, że nie jest to post sponsorowany. Pozdrawiam

You May Also Like

29 komentarze

  1. wesołego po świetach i Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty własnoręcznie przez Ciebie zrobione :-) Szczególnie rękawiczki... mnie też by się takie przydały :-)
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczno-noworoczne :-) Spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Tobie życzę tego samego. Pozdrawiam

      Usuń
  3. muza bynajmniej pełna mocy, super prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mają pałera chłopaki.

      Usuń
    2. mają i dają innym tego pałera

      Usuń
  4. Najpiękniejsze prezenty to te z serca, pasji i poświęconego czasu uczynione... tak mówił Seneka.
    A płyta to bardzo oryginalny prezent, normalnie zazdroszczowuję. Pozdrawiam
    Ps. Mój domowy chop też Roman :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wszystkie Romki to fajne chłopaki! Pozdrawiam Jolu.

      Usuń
  5. Aniu, bardzo piękne prezenty podarowane od serca.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie hanmade'owe prezenty, kilka w ostatnim czasie dostałam i są dla mnie bardzo, bardzo cenne:)Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, z tym że wokół siebie nie mam tak kreatywnych osób. Prezenty hand made dostaję jedynie od zaprzyjaźnionych blogerek.

      Usuń
  7. Ha:)Prezenty handmade super! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezendy własnoręcznie zrobione to miły akcent, niestety ja nie mam smykałki do ręcznych robótek, denerwuję się, kiedy guzik muszę przyszyć :-( Ale wpadłam u kogoś na blogu na inny swietny pomysł na prezenty, nie rujnujący kieszeni - bo w prezentach nie o to chodzi, a czasami za bardzo się nakręcamy, bo a nuż obdarowany pomyśli, że oszczędzaliśmy na nim. Otóż pewna rodzina co roku losuje literę, na jaką ma się zaczynać nazwa prezentu, np. C oraz wyznaczamy granicę wydatków np. od 30 do 70 zł. I do dzieła! Podobno kreatywność rodziny wzrasta ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przemyśleć ten rodzaj dawania prezentów. Właściwie to jest niesamowity pomysł. Mądry i kreatywny, jak piszesz. Jeśli chodzi o literę C, dałabym fajną czapkę, albo... ojej musiałabym pomyśleć.......
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

      Usuń
  9. No, kochana taki prezent to jest coś...zazdroszczę:-)
    Wszystkiego co najpiekniejsze w Nowym Roku zyczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach! Takie czarne rękawiczki byłyby idealne do samochodu! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rękawiczki zostały zrobione z myślą o kierowaniu pojazdem. Wiesz, jaka zimna potrafi być kierownica.

      Usuń
  11. Fajny ten komin, lubię taka prostotę. Muza w prezencie też zacna. Też hand made ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo proste rzeczy pasują do wszystkiego, a powymyślane niekoniecznie.

      Usuń
  12. Aniu!
    Wszystkiego najlepszego życzę Tobie i Twojej Rodzinie. Spełnienia marzeń, realizacji zamierzeń, dużo słońca i radości w każdym dniu Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komin i rękawiczki. Najbardziej lubię takie bez palców właśnie:) Prezent dostaliście bardzo miły. Aż sobie jeszcze zapuściłam live z 'Moja naga':)
    Ślę Ci noworoczne uściski i buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku.

      Usuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie najbardziej cieszą zrobione własnoręcznie prezenty. W tym roku dostałam takie dwa: piękną makaronową bombkęod jednej przyjaciólki i pasztet wraz z listem z życzeniami od serca od drugiej.
    Reszta też była bardzo miła, ale już nie tak...:-)
    Najlepsze życzenia Anko !
    Ps. Odpowiadając na Twoje pytanie w komentarzu: w poście piszę o dwóch spotakaniach. Najpierw sylwetrowym: to ze znajomymi. Na drugie coroczne Wędzenie zjeżdżają się przyjaciele, znajomi, rodzina mojej siostry i rodzina siostry męża.
    Buziaki Anko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM