Wielkanocna ozdoba i seriale, które polecam.

by - 3/21/2017

Ozdoba, to zadanie domowe, córki. Można ją zrobić w pół godziny.  Wystarczą gałązki wierzbowe, wstążki, jajka i bukszpan. 

zdjęcie robione jest na szybko/
....
Ostatnio "przeprosiłam się" z Netflixem. Oglądanie zaczęłam od serialu "Santa Clarita Diet", po prostu szukałam lekkiej tematyki do robótek. 
Jest to komedia w której dominuje czarny humor. Najkrócej recenzując; matka i żona ( Drew Barrymore) , agentka nieruchomości, której partnerem w biznesie jest mąż, zamienia się w zombie. Zombie musi zdobywać pożywienie i z tym się wiążą wszelkie perypetie głównej bohaterki. Pozornie banalną historię uzupełniają bombowe teksty i niesamowita gra aktorska Drew. 
Więcej o serialu przeczytacie i zobaczycie zwiastun TU.

Drugim serialem jest "Crazyhead".
Młoda bohaterka Amy, pracownica kręgielni, odkrywa swój dar widzenia demonów. Zaatakowana przez jednego z nich, podczas wizyty w kubie nocnym, zostaje obroniona przez Raquel, inną"widzącą". Od tej pory dziewczyny połączą swe siły w walce z armią demonów. 


W tym serialu, znajdziecie dużo różnych emocji, tj, nienawiść, gniew, rozżalenie,  zawiedzone uczucie. Serial oprócz demonicznych i krwawych scen, oferuje nam także mnóstwo dobrego humoru ( za sprawą seksistowskiego przyjaciela Ami i bezpośredniej w kontaktach Raquel).

Pomyślicie, że zwariowałam z tematyką seriali, ponieważ ta odbiega od moich ulubionych filmów obyczajowych, czy biograficznych. Nie zwariowałam.
Zarówno, w przypadku i jednego i drugiego serialu czekam na kolejne sezony.

Polecam też "Pokot" Agnieszki Holland, a z Netflixa "Tallulah".

You May Also Like

39 komentarze

  1. Ja się wciągam w szwedzko-duński "Most", ogromnie się cieszę, że Netflix już ma 1 sezon GRIMMa i właściwie czekam na kolejne sezony Mushi shi, bo to niesamowite anime jest z obłędnie piękną muzyką! :-)
    A do drutów używam najczęściej kilku kanałów na yt, gdzie fajni panowie mordują obcych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pierwsze dwa, muszę obejrzeć. Tytuły są mi znane. Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    2. polecam jeszcze Travellers! Bardzo mnie ten serial urzekł!

      Usuń
    3. Dzięki, postaram się szybko obejrzeć. Pozdrawiam Lenny.

      Usuń
  2. Nieustannie poszukuję ciekawych seriali i filmów (potrzeba mi wypełniacza do dziergania), ale nie mam Netflixa, więc pozostają mi inne kanały sieciowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może Showmax com, Player, Ipla. Sama nie wiem....Coś wymyślisz.😁

      Usuń
  3. Najwyższa pora aby zabrać się za plecenie wiklinowych wianuszków.
    Później, dekorowanie pójdzie już bardzo szybko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widuję takie na blogach i dziwię się, ze do tej pory nie zrobiłam żadnego.

      Usuń
  4. Pozdrawiam serdecznie, uwielbiam filmy, najbardziej z soboty na niedzielę, cały sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wpadam na zalukaj i wszystkie kryminały są moje. Dziękuje za kolejne tytuły z chęcią popatrzę. Przyznam szczerze, że taka tematyka bardziej do mnie przemawia niż obyczajowe perypetie bohaterów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz oglądałam coś o zombie i demonach.

      Usuń
  6. Wianek ukręciłyście śliczny! Na seriale, kurka wodna, nie mam czasu:P Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pochwałę wianka. To taka szybka robota z tym wiankiem była. Brzydko na zdjęciu widać nitki, ale cóż, wianka już nie ma.

      Usuń
  7. Śliczny wianek :) I kto by pomyślał, że chwila-moment i takie cudeńko można zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, gdyby się postarać wianek wyszedłby fajniejszy.

      Usuń
  8. Santa Clarita Diet jest bardzo fajny, a o Crazyhead nie słyszałam, ale wyszukam sobie. Kurczę, Pokot bardzo chcę zobaczyć. Może mi się uda w końcu:)
    Wianek córka zrobiła bardzo ładny i jak szybciutko! A może troszkę pomagałaś, co?:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomagałam ukręcić gałązki. Pokot polecam, właśnie Ty znasz tę tematykę, ale Crazyhead obejrzyj, bo jest fajny.

      Usuń
  9. Ozdoba fajna i pomysłowa:) Dobrego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. swego czasu kręciły mnie seriale brazylijskie :D później jakieś klany i m jak miłośc. teraz już chyba z tego wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że po zniechęcenie się "telewizją"wrócę do oglądania seriali. Dziękuję😊

      Usuń
  11. Właśnie zaplanowałem niedzielny wieczór z filmem, może uda się obejrzeć nawet dobry serial. Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba u Ciebie nastąpiło, ale ostatnio kupiliśmy i obejrzeliśmy film Ratatuj. Uwielbiam tę bajkę.

      Usuń
  12. Ładny wianuszek. Seriali obu nie znam. Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aneczko <3 ściskam i pozdrawiam na wstępie <3 co do wianuszka jest uroczy ! A jesli chodzi o filmy to z zalem stwierdzam że mam za mało czasu na nie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, wieki trwało zanim zaczęłam coś oglądać. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. U mnie w domu remont więc chyba nie będę wyciągała świątecznych ozdób. Cieszę nimi oczy na Waszych blogach :)
    Unikam seriali, bo zabierają mi zbyt dużo czasu. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe mnóstwo czasu, niestety u mnie, oglądam je kosztem czytania.

      Usuń
  15. Na Pokot w końcu nie poszłam, samej mi się nie chciało, a wcześniej miał iść ze mną mój mąż, ale obejrzał reklamy filmu i stwierdził, że chyba sobie odpuści, gdyż wygląda na to, że ten film będzie kręcony w takiej ciemnej i dość ponurej tonacji, jak np. Body ciało. Na Body go jakoś wyciągnęłam i wyszedł po upływie pół godziny z kina twierdząc, że czuje się przygnębiony.
    Nawet lubię taką tematykę seriali, aczkolwiek niewiele ich oglądam w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mroczny, jednak niektóre sceny były zabawne, a teksty śmieszne. Body ciało mam odpół roku na półce, nieobejrzane.

      Usuń
  16. Zombie mnie nie przekonuje ;-) Wolę mimo wszystko kryminały i filmy faktograficzne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, oba seriale obejrzałam "z marszu", przypadkiem. Pomimo nierealności treści seriale pokazały uczucia i fajne historię.

      Usuń
  17. COOOO już trzeba dekorować???? ;) :D :) Super wianek i wybór seriali - pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Aniu!
    Z okazji nadchodzących Świat Wielkanocnych życzę dużo zdrowia, radości,
    pogody ducha oraz wzajemnej życzliwości, a także wielu spotkań w gronie rodzinnym.
    WESOŁEGO ALLELUJA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i życzę Ci również Wesołych Świąt.

      Usuń
  19. Śliczny wianek. Trzeba mieć dobry pomysł i jest sukces. Bardzo lubię takie dekoracje. Wiele z nich zaprezentowałam na swoim blogu.
    Też lubię seriale, ale nie znam tych zaprezentowanych. Wszystko przede mną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.