Chusta brioche i wiosna w moim ogrodzie.

by - 4/13/2017

Witajcie Kochani.
 Znów nastąpiła zbyt długa przerwa w blogowaniu. 
To chyba przez działkę i inne rodzinne sprawy, które mnie dotyczą.
Chciałbym Wam pokazać kolejną, ogromną chustę brioche, którą skończyłam jakiś czas temu. Leżała tak w kącie, niewyprana. 
Dopiero dziś, mam chwilę by zasiąść do komputera, choć zdjęcia odbiegają od przyzwoitości.


Zajawkę chusty pokazałam tu

Na działce wszytko kwitnie. Najbardziej mnie cieszą kwiatki na brzoskwince UFO oraz kwiatki rabatkowe. Wzeszła już cebulka i rzodkiewka, czosnek,  a na podwórku kwitną mlecze.




Kochani, z okazji Świąt Wielkiej Nocy, życzę Wam miłego czasu spędzonego z rodziną, smacznego jadła, dobrego humoru i zdrówka.

You May Also Like

42 komentarze

  1. świetna ta chusta i jki piękny kwiatostan :)

    Wesołych Pogodnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta. Cudowna jest wiosna na twoich zdjęciach. Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych świąt!!! Chusta piękna i te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta urocza. Brioszka jest pracochłonna, więc podziwiam podjęcie się tak czasochłonnego udziergu.
    Dziś wyjątkowo przemieszczając się autobusem a nie samochodem podziwiałam kwitnące sady, trawnikowe płachty pełne narcyzów i tulipanów, pierwszą zieleń drzew i aż zatykało mnie z wrażenia. Nawet widziałam kwitnące już kasztanowce i bzy!
    Tobie również - wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brioszka jest pracochłonna, ale efekt jest super, dlatego chyba się od niej uzależniłam. Fajnie wszystko rozkwita i świat jest weselszy. Wesołych Świąt.

      Usuń
  5. Wesołych świąt, Aniu:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna wchodzi w swó najlepszy czas, zapach kwiecia itd :)
    Dobrego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta i ogród na dzialce masz cudny. Zdrowych i spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała chusta,przyda się w tę zimną wiosnę:))Wesołych Świąt Aniu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, zimno jest na dworze. Wesołych Świąt

      Usuń
  9. Chusta cudna! I Wiosna również:) Żeby tak jeszcze.... ciepło:) Pięknych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pogoda nie rozpieszcza. Super rodzinnych i wesołych Świąt.

      Usuń
  10. Chusta piękna i pewnie sie przyda bo zimno strasznie:)) Aniu, Tobie również zdrowych, ciepłych i wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta chusta jest dla zmarzlucha. Wesołych Świąt.

      Usuń
  11. Chusta super - kwiatki przepiękne - ach to będą udane Święta :) :) . Wesołych - Margot :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, chwil przepełnionych wiarą i miłością, a także zawsze radosnego i wiosennego nastroju.<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziw do pięknego świata.

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego.
    Powitanie i przytul.

    Z Japonii ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna chusta a na działce kolorowo.
    U mnie od wczoraj biało i cały czas pada.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez zimno, te zdjęcia robione były w ciepełku.

      Usuń
  15. Świetna chusta! I taka duża - suuuper :) A kwiatuszki prześliczne, tylko tak sobie myślę, że mam nadzieję, że przetrwają ten nagły atak zimy. U mnie dzisiaj śnieg zacina na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu u nas nie było. Jedynie jabłonka trochę przemarzła. Wszystko stoi, kwitnie, ma się dobrze. Pozdrawiam

      Usuń
  16. Chusta śliczna, w ogrodzie się dzieje i życzę Ci dużo chwil relaksu powielkanocnego:) Trzymaj się cieplutko. Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie zawsze się dzieje... Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
  17. Widzę, że polubiłas te chusty :-) a w tle wypasiona biblioteczka (moje marzenie, na które w obecnym mieszkaniu nie mam miejsca).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby było miejsce, to i biblioteczka byłaby większa. Jednak z czasem nie kupuję tylu książek, wolę wypożyczyć, większość z tych jest na jedno przeczytanie.

      Usuń
  18. Boska chusta!!! ja jestem za tępa na ten wzór ( serio :D). Zapraszam do mnie Aniu :) http://reczneroboty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś tępa. Wzór jest mega przyjemny. Nauczysz się go na YT. Polecam.

      Usuń
  19. O chuście nic nie powiem, bo się nie znam- zachwycam się jak zawsze Twoimi zdolnościami artystycznymi. Tło chusty pokazuje Twoją kolejną pasję- czytanie.Co przypomina mi, że muszę sobie lekturę zorganizować:-) Aniu! Obawiam się o Twoje brzoskwinie! Dałaś radę je ochronić przed mrozem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez lektury nie wyobrażam sobie życia... Brzoskwinia przeżyła mrozy ale czereśnia nie!

      Usuń
  20. Piękna chusta :-) I w dodatku na jakim ładnym tle :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to biblioteczka tak duża, jak Twoja, ale i tak okrajamy jej część rozdając książki.

      Usuń
  21. Piękna chusta, wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta i kolorek rewelacja - pozdrawiam Anko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.