"Mydło i powidło"

by - 1/05/2011


Tak powinien być zatytułowany mój blog. Mam zamiar zabrać was w świat moich zainteresowań, jakimi są wszelkie robótki, książki, wyposażenie mieszkań, przyroda, itp. Pisać jednak nie potrafię. często urywam myśl, moje zdania są często wielokrotnie, nużąco złożone, oby nie doprowadziły kogokolwiek do senności i bezsensowności moich wywodów. Więc może chociaż zdjęcia przyciągną waszą uwagę?? Zobaczymy.

Jak wspomniałam, kiedy miałam 6 lat mama nauczyła mnie pierwszych słupków i łańcuszka na szydełku. Tak więc chorując lub mając wolą chwilę, robiłam lalom spódniczki, czapeczki, serwetki z okropnie grubej wełny. Później wyjazd na Ukrainę, gdzie w chatach ozdabiano obrazy, spowodował, że zainteresowałam się techniką wyszywania krzyżykami. Tam kupiłam pierwszą kanwę i mulinę. Wyszywałam więc i ja. Druty zawsze zajmowały ostatnie miejsce w rankingu akcesoriów robótkowych, ale proste rzeczy potrafiłam i potrafię zrobić. Nigdy nie prezentowałam żadnej skończonej robótki. Wstydziłam się, że nie są takie ładne, jak prace wszystkich tu Pań i Panów. Ale czas życia każdej rzeczy jest ograniczony, patrz wyrzucone, sprzedane ( za grosze-serio!), oddane w prezencie, zniszczone, toteż żal mi tych godzin spędzonych nad włóczką co by nie zaprezentować jej na blogu.


 .









You May Also Like

3 komentarze

  1. Witaj
    Jestem pierwsza. Twórz, twórz i jeszcze raz twórz. I abym to ja wiecej nie słyszała, że może inny robie ładniejsze. Mnie interesuje Twoje a inni robia inne.
    Piak oczywiscie- maja miłośc , a jak on sie nazywa?
    buziole w noch i wyciągaj z szafy cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne. Podbudowałaś mnie w zamierzeniu żeby działać i to bardzo mocno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A proszę, proszę -polecam sie na przyszłośc.
    Miłego dniA i buziole w noch.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM