koncert

by - 12/05/2011



Jako, że u nas w Głogowie mało się kulturalnie dzieje ( oprócz lokalnych imprez), w sobotę wybraliśmy się z R. na koncert Hey. Fajnie było.

Zdjęcia tragedia, robione komórą w dymie, w światłach, bez sensu.







Marzy mi się koncert Deep Purple  w styczniu w Poznaniu. Ciekawe, czy nam się uda. Fajnie by było, zwłaszcza, że mój mąż złapał bakcyla po ostatniej imprezie "Hard Rock Heroes" w Spodku z Whitesnake .

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za komentarze.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Szyjogrzej fajny.
    Ja dziergam szalik dla córci :))

    Zdjęć z koncertu nie da się zrobić innych, nawet aparatem, jak jest dym :)))))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy szyjogrzej, kolorki fajne! Deep Purple to już nie ten sam zespół co kiedyś, ale przypuszczam że może być ciekawie! Hey kiedyś lubiłam, teraz mi już chyba przeszło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie zostanę przy moim sentymencie do "Krainy Łagodności", te mocne, rockowe brzmienia nigdy nie były moimi ulubionymi, ale wszystko ma prawo bytu.
    A dla kogo taki pastelik na szyję? fajny, serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada- pokaz koniecznie szal, kiedy już wydziergasz.

    Guga- pewnie masz racje z tymi purplami. Chcę zobaczyć i się przekonać.

    Mario- Szczerze nie słuchałam nigdy muzyki z cyklu kraina łagodności. Niestety lubię stary rock. Szyjogrzej był dla Barbary- mojej teściowej.
    Pozdrawiam i dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i pozdrawiam cieplutko!
    Życzę wspaniałego dnia…
    I dużo szczęścia, na calutki tydzień…
    ładny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam połączenie szarego i różowego śliczne to się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam na koncercie Hej kiedyś na Juwenaliach i baaaaardzo mi się podobało.Nosowska umie podgrzać atmosferkę i rozczulić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny szyjogrzej, a koncertu zazdroszczę. Na pewno było fajnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kaśka Nosowska kocham ją miłością wieloletnią

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki kobiety. jesteście boskie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

FOLLOW ME@INSTAGRAM