O mały włos Kunegunda, cała w musztardzie.

by - 3/07/2013

Witam.
Już wiem, że z przywrócenia kopii bloga nic nie wyjdzie.
Ale od początku.
W zeszłym tygodniu po długim główkowaniu, otworzyłam drugi pseudo-blog i importowałam zawartość kopii. Niestety, kopia też nie zapisała zdjęć.
Usunęłam go zaraz i ręcznie, powoli przywracam te zdjęcia, które znajduję. Jeszcze nie wiem, co jest na trzecim dysku i na pewno nie wszystkie odzyskam.
Ale, jak mówi przysłowie, "nie ma co płakać na rozlanym mlekiem". Jestem tu z Wami, a Wy ze mną.
Dobrze, że nie wykasowałam sobie wszystkich treści.

            Pogoda ma się zmienić, więc nie będzie przesadą, jeśli pokażę zdjęcia skończonej czapki i komina/ocieplacza na szyję, który przerabiałam drugi raz.
 Pierwszy ( prezentowany w poprzednim poście ) robiony był wzorem perłowym, obecny, ciaśniejszy i chyba grubszy zrobiłam już ściegiem angielskim.

Duże zdjęcie to splot perłowy, małe zdjęcia to obecny.

Do kompletu dorobię jeszcze mitenki i to mam nadzieję w dwóch kolorkach. Stanowią one nieodzowny dodatek garderoby, idealny na chłodniejsze dni. Po prostu je uwielbiam i chciałabym je mieć w możliwie wielu kolorach.

Na koniec pochwalę się kwiatusiem, który dostałam od braciszka Piotrusia z okazji imienin KUNEGUNDY, czyli w dniu moich urodzin. Rozumiecie o co chodzi?

Tata zawsze wspomina, że w dniu urodzin zastanawiali się nad nadaniem mi tego właśnie imienia, tak jak zapisane było w kalendarzu.



Tym właśnie chciałabym zakończyć mój post. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam

You May Also Like

31 komentarze

  1. Wszystkiego Najlepszego! I żeby zawsze były włóczki ;-)
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby zawsze! Piękne życzenia. Dziękuję Leno i pozdrawiam.

      Usuń
  2. No to wszystkiego najlepszego Kunegundo:))) Sto lat, sto lat...:)))
    Komplet baaardzo fajny!
    Buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, o mały włos.....Kunegunda.
      Dziękuję Nelu. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Aniu, wszystkiego najlepszego!!!
    Twoje robótki świetne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Komplecik ekstra i koniecznie dorób mitenki:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego, niedoszła Kunegundo, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Heloł Kundzia, serdeczne życzenia urodzinowe, sto lat! Moje imię też wybierał tata i dzięki bozi nie miał takiego głupiego pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowych fajerwerków :)..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego:))) Komplecik bardzo ładny!!! Ten kwiatuszek też mam:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. He, he, ale może byłoby więcej ciekawych imion w użyciu, gdybyśmy dostawali je razem z dniem, w którym przychodzimy na świat:) Moja córka miała być Walentynką, ale urodziła się niecałe trzy godziny przed 14 lutego, więc darowaliśmy sobie ten pomysł, a ona w każde swoje urodziny nam za to dziękuje;) Choć mnie jest jednak trochę szkoda, że się nie udało - byłaby z niej śliczna Walentynka dla nas - rodziców;) Znałam zresztą jedną Walentynę - to była moja nauczycielka od historii w LO i świetna babka!

    Najlepsze życzenia! Mnóstwa kolorowych motków i nieskończonych pomysłów na ich przerobienie.

    Musztardowy zestaw bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Z tą Kunegundą mogłoby być ciekawie. ha, ha
      Najsławniejsza Kunegunda wg legendy była postacią tragiczną, więc po co dzielić los nieszczęsliwych
      Serdeczności

      Usuń
  10. Życzę żebyśmy świętowały dziś radośnie i spokojnie.
    Żeby dzisiaj było kolorowo
    i bezstresowo.Najwięcej mają witaminy
    nasze polskie dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agato. Myślę, że miło spędziłaś Dzień Kobiet. Pozdrawiam

      Usuń
  11. 100 lat :) fajny komplecik. Kwiatek piękny :) Blogiem się nie przejmuj. Ważne, że jesteś z nami. Możesz wrzucać jeszcze raz stare prace Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobieto wszystkiego najlepszego , a musztarda zawsze jest w modzie. Jest ponadczasowa. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta musztarda, trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego - wielu sprzedanych prac życzę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć mało sprzedaję, bo za wolno robię na drutach. przy rodzinie i dziecku w wieku szkolnym tak po prostu jest.

      Usuń
  15. wszytkiego co najlepsze ... cudnie wyszło pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale powiedz mi, dlaczego robiłaś tę kopię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Kopię bloga utworzyłam 06.2012 r. i miałam ją zapisaną na dysku. Przywróciłam kopię w "nowym" blogu mając nadzieję na przywrócenie części zdjęć. Jednak w kopii jest treść a zdjęcia pobierane są z Picassa. Trochę mnie denerwuje to powiązanie blogera z taka ilością programów.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zainteresowanie

      Usuń
  17. Do mnie niestety wróciła zima i zimowe akcesoria przydadzą się jak znalazł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna robota i bardzo ciekawie tu u Ciebie z chęcią będę wpadać częściej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze, że chociaż treści odzyskałaś, choć uciążliwe jest przeszukiwanie Picassa. Ja też nie lubię tych powiązań z innymi programami i stronami. ja też mam kopię bloga (tak w razie wojny), a zdjęcia wszystkie trzymam na oddzielnym dysku. Dobrze, że Jesteś dalej z nami, co tam blog. Wszystkiego najlepszego! cudny komplecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

Mój Instagram