Niedziela na wsi

by - 4/15/2013

Prawdziwą wiosnę spotkałam na wsi. Słoneczko słodko przygrzewało, a my rozpoczęliśmy sezon grillowy.



Tym razem skorzystaliśmy z gościnności mojego taty na jego działce.

Przebiśniegi pięknie zakwitły




 I tylko gdzieniegdzie widać zasuszone kwiaty z tamtego roku





Po drodze na jeziorko podziwialiśmy budzącą się naturę






A nad jeziorem spotkaliśmy pierwszych odpoczywających.






















Nawet pies skorzystał z kąpieli w jeziorze.


Kto lubi psa otrzepującego się z wody tuż obok jego nogi? Kilkakrotnie Kasta tak zrobiła.
Na koniec pobytu poszłam obejrzeć ptactwo jednego gospodarza. 


Kuraki chyba są przyzwyczajone do dokarmiania przez ludzi, gdyż wszystkie przybiegły pod siatkę. 

Martyna już zapowiedziała powrót na działkę. Podobał jej się odpoczynek na świeżym powietrzu.

PS. Zapomniałabym, napisać, ze moja jedenastolatka otworzyła blog Kwadratowy świat Minecrafta. Naprawdę nie wiem o co "kaman", bo sama nie gram w żadne gry. Jednak jako matka, wspieram moją córkę w tym działaniu ( pod warunkiem, że nie zaniedba nauki). 
Komputerowo jest bardzo pojętna, bo pokazuje jej raz i ona już wszystko wie. Stylistycznie są niedociągnięcia, ale wyrobi sobie nałóg systematyczności, formułowania myśli i przelewania tego na ( chciałam napisać papier), na forum publiczne. Co do treści się nie wtrącam, gdyż nie mam o tym pojęcia. Oczywiście nie każę być obserwatorem, gdyż moi czytający są jakby z innej bajki. 

To tyle na dziś.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Pozdrawiam wszystkich bardzo mocno




You May Also Like

37 komentarze

  1. Odpoczynek na działce to świetny relaks.
    Aniu, zachwyciły mnie Twoje zdjęcia. Są bardzo piękne. Oglądałam je kilka razy.
    Och narobiłaś mi smaczka grillowaną kiełbaską.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo. Po długiej zimie cieszy mnie dosłownie każda gałązka. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Marzę o odpoczynku w takim uroczym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę powtórzyć po Łucji : wspaniałe zdjęcia Skakanko. Zwłaszcza te z " wodą". Zdradzisz, jak to zrobiłaś,że jest ich kilka na raz?
    Wklejasz je obok siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu. Wgrała sobie darmowy program Photoscape. Jest tam taka zakładka "Strony" i tam wybierasz układ, który Ci odpowiada. Oczywiście można zrobić to w Gimpie. Photoscape poznaje i się uczę jego obsługi. Nie wiem np, jak cofnąc w tej zakładce zdjęcie. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie - choć ja tępa jestem jeżeli o technikę chodzi :- )Będę Twoje zdjęcia oglądała...

      Usuń
  4. Wspaniały musi być wypoczynek w takim miejscu:)))Śliczne zdjęcia!!! Smaczka narobiłaś na grilla:)))Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiełbaska była smaczna. Ja też uwielbiam wieś. Pozdrawiam

      Usuń
  5. ach kiełbaska aż tutaj mi pachnie cudne zdjecia pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zawsze głodna, kiedy oglądam jedzenie. Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie rozpoczęliście sezon. Apetyczne kiełbaski i urocze wiejskie widoczki. W takiej scenerii można odpoczywać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, nas niestety pogoda zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, kiełbaski! :-) a mój misiopsiak bał się wody panicznie, więc otrzepywanie tylko podeszczowo miałam ;-) (psi się nauczył, że po wejściu do dom należy stać cierpliwie i czekać aż wytrę... ileż ja bym dała, żeby znowu taki zmokły na mnie czekał, niestety już go nie ma...)
    strasznie Ci się strona rozjechała na mojej przeglądarce (chrome używam, najszybciej działa na moim wooooooolnym patyku z internetem, choć z dużymi zdjęciami sobie radzi słabo).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, tez mam chrome na dwóch kompach. U mnie jest ok. Kompy mam w miarę nowe. Mąż ma bzika. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Chyba wszyscy stęsknili się za ciepłem. Ci odważniejsi noszą już krótkie rękawy!
    Córka idzie w ślady Mamy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina zabrał letnie stroje ( spodenki i koszulki), ale było jeszcze za zimno. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Nie daleko pada jabłko od jabłoni :)))Córka idzie w ślady mamy :)))...Fajnie.
    Kiełbaski z grila..mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę. Niech się mała cieszy. Pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajne rozpoczęcie ie sezonu. Ja niestety siedziałam w domo . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za komentarz. Na pewno będą jeszcze cudowne, słoneczne dni, które pozwolą Ci sie pocieszy pogoda. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Zazdroszczę odpoczynku. Każdemu potrzebne takie mile chwile dla naładowania akumulatorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zwłaszcza mieszczuchom. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Tęsknię już za przypieczonymi na ogniu przysmakami, skrzydełka pikantne bym zjadła, może w ten weekend? pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się marzy ( uwaga!) Miss Golonka. Coś tak mnie naszło. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Fajne spędziłaś dzień. Piękne fotki. W końcu mamy wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ apetycznie te kiełbaski wyglądają! Piękne zdjęcia porobiłaś:) Widać, że spędziliście przyjemnie czas na łonie przyrody:)

    Dzieci, ma wrażenie, że się rodzą teraz z umiejętnością obsługi wszelkich nowoczesnych sprzętów;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się tam podoba :)!...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia - miałyście wspaniały dzień !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję córki. Idzie w ślady mamy. Potem będzie już z górki. A na tą grillwą kiełbachę zerkam. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. Bardzo klimatyczne. Ja muszę jeszcze troszkę poczekać na otwarcie sezonu grillowego, ale długi weekend już tuż, tuz. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia. W ostatnim czasie chodzi za mną 'grill'. Mam nadzieję, że ktoś z bliskich niebawem takiego zorganizuje, bo ja nie mam warunków niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy4/26/2013

    Dokładnie tego mi trzeba Aniu!
    pobyt na wsi, na łonie natury to jak balsam na moją psychikę.
    Odpoczywam oglądając Twoje fotki :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.