Sweter

by - 6/29/2013

Witam.
Dzisiaj tak szybciutko.
Skończyłam sweter, który przerabiałam trzy razy. Raz mi wyszedł dziwny fason, za drugim razem, po praniu, zrobił się wielki jak"namiot" i dopiero teraz nabrał on obecnego kształtu. Jednak prążkowany wzór sprawił ( 10 oczek prawych, 10 lewych), że " rogi", czyli te klapy układają się ciężko. Powinien być chyba bardziej zwiewny. Jednak nie mam serca już go pruć. Zostawię w tej postaci.



 Tu na ludziu bez głowy, czyli ja. Zdjęcia robił M.

Widziałam różne formy wiązań. Zamiast broszki, czy guzika, zawiązałam takie fikuśne chwosty, które przewiązuję przez pętelkę.
Pozdrawiam

You May Also Like

39 komentarze

  1. Śliczny, ciekawy sweter!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ma przód . Widzę go u siebie:-)W moim stylu. Fajny też kolor, uwielbiam szarości w najróżniejszych odcienich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zobaczymy jak się będzie nosił. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rewelacyjny sweterek :-) Najlepiej wygląda na zdjęciach z Tobą - tu widać całą jego urodę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na człowieku wygląda bardzo dobrze, a więc ostatnia przeróbka - udana. Ładny seterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, sweterek jest świetny. Nie narzekaj.
    Uwielbiam szarości...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. na manekinie tak sobie, ale na Tobie rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tobie wygląda super :). Ten goły manekin z tatuażami trochę przerażający... ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Może dorób mu dookoła 1 rząd na szydełku, to się nie będzie zwijał. Chociaż mnie się taki podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Maniu, że go wypiorę i może nabierze lekkości. Pozdrawiam

      Usuń
  9. sweterek swietny a i jaki manekin cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie bomba! Fason i wykonanie świetne! Ja nawet nie próbuję brać się za takie robótki. Mogę tylko podziwiać. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Na manekinie niepozorny na Tobie zdecydowanie fajny:))Też widzę masz talent do prucia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię pruć, ale kiedy cos mi się nie podoba, to pruję. Pozdrawiam

      Usuń
  12. Ciekawy ten sweterek :) Szkoda tylko, że ludz bez głowy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter bardzo pomysłowy. Absolutnie nic nie pruj. Myślę, że do Ciebie pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Skakanko, fajnie prezentuje się na Tobie /sądzę, że z głową jeszcze lepiej /, mnie również na drugim zdjęciu z manekinem bardzo się podoba. Właśnie owo wyłożenie i widoczny chwościk / od razu przypomina mi się jak o chwościkach pisał Mickiewicz w Panu Tadeuszu: kutasy :-) / ciekawe.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam sie nad sposobem zapinania. Być może kutasiki znikną. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Uważam, że bardzo pasują.

      Usuń
  15. Kolejne Twoje cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy fason, zupełnie w moim stylu i kolorze. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wierz, że chciałabym ubierać sie bardziej na kolorowo, ale kiedy wybieram kolor stawiam na praktyczność. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wiesz- miało być. Sorki za babola.

      Usuń
  17. Witaj Ani.
    Też uważam,że leży na Tobie super .Na dodatek jest jedyny w swoim rodzaju,wyjątkowy.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! takiego swetra jeszcze nie widziałam, jest super ciekawy i świetnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.