Spieszę Wam donieść,

by - 12/18/2013

że wygrałam rozdawajkę ( niespodziankę) u Neli- Gugi.
Dostałam naprawdę wielką pakę samych cudeniek.
Zobaczcie sami
Tadam....
1. Cukierasy. najbardziej cieszyła się Martynka


2. Powłoczki na jaśki ( cudowne!).




3. Etui ( organizery), oraz zakładka do książki


4. Bombki i dzwoneczek


5. Tkaniny

 6. Gwiazdeczki

I wszystko to wykorzystam!

Ewuniu. Jesteś ze mną od początku moich wirtualnych urodzin i od początku obdarowujesz mnie takimi wspaniałościami. Pamiętasz kolczyki? Woreczki, dzwoneczek i serwetki? Jeszcze je mam. A ten prezent przerósł wszelkie oczekiwania. Nadal jestem zachwycona i zaskoczona tyloma pięknymi rzeczami.
Dziękuję, dziękuję, dziękuję... i tak mogłabym bez końca Ty szalona kobieto o wielkim, wielkim sercu.

To wszystko na dziś.
Pozdrawiam i życzę miłych przygotowań do świąt.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Aniu, nie jestem zaskoczona, że cieszysz się prezentami. Ty umiesz się radować...
    Każda z tych rzeczy jest piękna. Widać, że zrobiono je z wielkim sercem...
    Życzę Ci również miłych przygotowań do świąt.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, ile cudeniek! :-D gratulacje :-) fantastyczna paka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość i że jesteś zadowolona:))) To etui to uszyłam z myślą o sztućcach, trzy przegródki na nóż, widelec i łyżkę...ale oczywiście możesz znaleźć inne zastosowanie:) Dziękuję Ci za tyle miłych słów, bardzo dziękuję:) Oczywiście, że pamiętam nasze początki w blogowaniu:) Też obdarowałaś mnie różnymi, pięknymi rzeczami:)
    Pozdrawiam cieplutko i milej nocki Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że etui jest do sztućców, to była pierwsza myśl. Córka zasugerowała, że może to być etui na szydełka. Potem miałam się Ciebie zapytać. Ale i tak wszystko jest piękne. Jutro ubieram choinkę. Bombki, dzwoneczek zawiśnie. Jak pisałam, wykorzystam Twoje materiały, tak więc dziękuję jeszcze raz. Ściskam serdecznie.

      Usuń
  4. Jacie ale fajno. Gratuluję Aniu. Duuuużo tych podarków, no i cukierasy. Moja słabość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do gratulacji i zachwytów - same śliczności:) A tkaniny pewnie spożytkujesz na jakiś fantastyczny patchwork - już jestem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Bogatą paczkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!!! ale PAKA !!! :))) super, wszystko piękniutkie i takie od serca ... :) pozdróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty!!! Ja też miałam to szczęście być obdarowaną przez Ewunię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :)! Gratuluje i cieszę się razem z Tobą :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.