Bory Tucholskie

by - 8/10/2015

A konkretniej Kociewie. Zna ktoś z Was tę nazwę. Ja się przyznam, że poznałam ją na miejscu od gospodarza domu, w którym się wczasowałam.

"Kociewie pod względem fizyczno geograficznym obejmuje w całości obszar Pojezierza Starogardzkiego (podział wg J. Kondrackiego), część Wysoczyzny świeckiej i zachodni fragment Borów Tucholskich. Leży w dorzeczu dwóch rzek uchodzących do Wisły: Wierzycy i Wdy."










Tradycyjne skrzyżowanie dróg i znaki drogowe w lesie, a wszystko to na piaszczystym podłożu.



Pies aportuje





lasy, lasy lasy, jeziora......oraz piach pod stopami
ale to jeszcze nie koniec
c.d.n.
Pozdrawiam

You May Also Like

17 komentarze

  1. Byłam kiedyś w Borach Tucholskich piękne spokoje miejsce !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam nigdy nie byłam! cudowne zdjęcia.... widoki takie, że można by nakręcić "Starą baśń" (gdyby jeszcze nie była nakręcona).
    Czekam na ciąg dalszy story o borach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam to miejsce. Jest idealne do wypoczynku. Cisza i spokój, dla znerwicowanych i zmęczonych, kto, co lubi.

      Usuń
  4. Bory Tucholski..., byłam tam w zeszłym roku i chcę jeszcze tam wrócić. Tam jest cudownie, co pokazują zresztą twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce na wypoczynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teren świetny, tylko jak dla mnie było trochę za ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo urokliwe miejsce, Na trzeciej fotce dom, jak leśniczówka w Piersławku na Mazurach. Tam urodził się Ernst Wiechert. Autor "Dzieci Jerominów" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne okoliczności przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne miejsce i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne widoki, uwielbiam takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam Kociewia, ale wygląda sielsko. Hihi, szczęście aportującego psa, mknącego przez wodne odmęty aż mi się udzieliło:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacyjny wypoczynek w Borach Tucholskich to genialne miejsce na spędzenie wolnego czasu. Nie dość, że w pięknych okolicznościach przyrody to dodatkowo w tych okolicach jest mnóstwo różnym form spędzania wolnego czasu. Poczynając od spływów kajakowych, a kończąc na spacerowaniu wśród piękna przyrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wakacyjny wypoczynek w Borach Tucholskich to bardzo dobra decyzja. Bory tucholskie to moje rodzinne miasto i często tam bywam. Zawsze jestem zadowolona z pobytu i mogę śmiało polecić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.