Szydełkowe wytwory, zachód słońca w mojej kuchni i disco lat 80.

by - 6/05/2014

Dzień dobry.
Tak, jak, obiecałam, pokażę ostatnie moje robótki. Niestety zdjęcia nie są fajne, ale trudno.

1. banalnie proste zarękawki, już chyba ostatnie w kolorze fioletowym






2. podkładki pod talerzyki, filiżanki ze słynnym wzorem w serduszka






 3 szydełkowy strój plażowy, zrobiony z cienkiej włóczki skarpetkowej,  wykończony jaskrawoniebieską bawełną


I jeszcze wczorajszy zachód słońca


I jeszcze piosenka, która włączam sobie w trakcie ćwiczeń, takie lata 80- te. Płytę winylową, pt. "The Longplay" Sandry wiozłam z Ukrainy, takie były czasy. " Two Lovers Tonight"  pochodzi z albumu Mirrors i to na serio jedyne disco, które jestem w stanie słuchać, raczej mam dusze rockową.
Też słuchacie czasami staroci?

Pozdrawiam serdecznie

You May Also Like

27 komentarze

  1. Rękawiczki cudne, podstawki praktyczne, kostium uroczy :) Zachód słońca piękny
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. staroci słucham nieustająco, od lat 90-tych jakoś mnie niewiele rusza w muzyce, zatem wracam do wszystkiego wcześniejszego.
    przepraszam za nieudzielanie, ale jestem w tzw. niefazie, która - mam nadzieję - wkrótce przeminie i nigdy nie wróci (zaraza jedna!)
    uściski serdeczne z upalnego nadnarwiańskiego grajdołka ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nareszcie jesteś. Ostatnio myślałam, co u Ciebie "słychować". Napisz cosik. Musiałam sprawdzić, gdzie ta Narew płynie, dawaj foty z tego grajdołka, zapewne jest tam ładniej, niż tu i czekam na wieści, kochana. pa

      Usuń
    2. grajdołek przepiękny :-) można sobie oblókać tu: https://www.flickr.com/photos/lenamadhatter/sets/72157633270716989/ ;-)
      no żyję jeszcze, ale sporo problemów, w tym i zdrowotnych, więc teges... tylko czytam ksiunżki z biblioteki i się nie udzielam, ale paczam!

      Usuń
  3. Jak zawsze podziwiam za talent i gust muzyczny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze drobiazgi, a najbardziej podkładki. A czy ten kostium zrobiony ze skarpetkowej nie gryzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetkowa jest z Lidla, w dotyku jak bawełna, niestety nie mam już opakowania, by sprawdzić nazwę. W dotyku nie gryzie. Robiłam trochę tak na próbę. Kiedyś w DDTVN pani robiąca stroje mówiła, że robi je z mikrofazy i taką włóczkę chcę zakupić

      Usuń
  5. Chyba i ja muszę sobie wydziergać jakieś ocieplacze na ręce bo choć to czerwiec, ziąb u nas w biurze niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie jest tak zimno, ale zaraz we wrześniu już mogą się przydać....

      Usuń
  6. oj, nie nudziłaś się:) Piękne prace i zachód słońca też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Madelinko nigdy się nie nudzę. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Pozdrawiam życząc miłego piątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie również przesyłam buziaki.

      Usuń
  8. Wczorajszy zachód słońca był przepiękny, podziwiałam właśnie i cykałam też foty :-) Sandre uwielbiam , mam kilka płyt winylowych również a podkładki wiadomo :-) Cudne, miłego weekendu Wam życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na fotki, bo pokażesz, prawda? Pozdrawiam

      Usuń
    2. robiłam telefonem bo byłam jeszcze u rodziców :D I nie wyszły takie ładne jak twoje :)

      Usuń
  9. Ha, zapomniałam, że była kiedyś taka ktosia, jak Sandra:) A byłam przecież jej ogromną fanką:)
    Śliczny komplet podkładek!
    Bikini robiłam kiedyś, ale zawsze z mikrofazy... skarpetkowa nie grzeje zanadto? Ale nieważne z czego, ważne, że wyszło bardzo ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy skarpetkowa grzeje, ta jest cienka i jakby trochę woskowana. Fanką Sandry nigdy nie byłam, raczej teraz odkrywam jakieś nie hiciory. A mój gust muzyczny " Od Sasa do Lasa", choć niezmiennie kocham stary rock.

      Usuń
  10. To bikini strasznie fajne, podoba mi się zestawienie kolorystyczne. A staroci słucham i co ciekawe podsuwa mi je nastoletni syn, np Pink Floyd albo Marillion. Cieszę się, że słucha ròżnej muzyki, również mojej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrego masz syna. Moja córka (l.12) słucha One Direction. Śmiejemy się, że gdzieś zrobiliśmy błąd. Ale przypominam sobie, że przecież w wieku późnej podstawówki kochałam Modern Talking.

      Usuń
  11. Bardzo fajne podkładeczki i mitenki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za muzyką lat 80 nie przepadam. Wychowałam się na innej... a najbardziej lubię pagan folk, więc dość odległe mam upodobania :) Piękne wydziergatki. Zarękawki są super, a bikini ma bardzo ciekawe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Aniu.
    Powiem Ci szczerze , że ja słucham wszystkiego.Mi tak jak" Jankowi muzykantowi " nawet wiatr gra. Ostatnio zakochałam się powtórnie w melodii' Światła Rampy' i z "Tamtej strony tęczy", uwielbiam te melodie. Z przyjemnością słucham własnie piosenki którą zamieściłaś:)).
    Pozdrawiam serdecznie:))
    Ani jeszcze słówko.Nie wiem czy wiesz , że mamy tutaj ograniczoną przestrzeń na "wklejanie" zdjęć i filmikow.taki filmik zajmuje sporo miejsca.
    Ja miałam już zapełnioną przestrzeń, musiałam wszystkie zdjęcia zmniejszyć do rozmiarów 800X ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Teniu za informacje o filmikach z YT. Ograniczę ich wklejanie. Zdjęcia zmniejszam od zawsze i kontroluję miejsce na dysku. Pozdrawiam

      Usuń
  14. Prześliczne miteńki. Bardzo lubię ten kolor. Podkładki też fajne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko ładne ale zastanawia mnie to bikini ??? Twoje???
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.

Mój Instagram