Przerobiony.

by - 12/19/2017

Witajcie Kochani. 
Ten post miał być napisany dawno. Niestety, rzadko siadam przed komputerem, a posty czytam w komórce gdziekolwiek jestem. Nie zawsze mam czas, czasami przerobię tylko parę rzędów, choć zazwyczaj mam głód dziergania. Lubię to robić i chcę to robić najlepiej. Niestety, nie zawsze mi się uda zrobić jakieś cacuszko. Czasami wychodzi kolejny przeciętniak. Tak jest z tym przerobionym swetrem. Pierwowzór pokazałam tu. Przyszedł czas na przemianę.


 Na rękawie widać wystające nitki. To efekt łączenia najdrobniejszych niteczek z poprzedniego swetra. Fason jest lekko oversizowy. 
Jako, że niedługo nastąpi czas dawania i dostawania prezentów, pokażę Wam jaką jestem szczęściarą i jakie prezenty otrzymuje przez cały rok.
Te włoczki przyleciały z Azji, ale mają świetny skład.

Pewnie zamawiając je miałam na nie pomysł, teraz mam pustkę w głowie. Kolorowa włóczka jest gruba i nadaje się na wyroby zimowe, szara jest cieńsza.
Muszę zrobić przegląd zasobów i pomyśleć.
Pozdrawiam i mam nadzieje się spotkać z Wami przed Świętami.

You May Also Like

24 komentarze

  1. Dla mnie duoz ladniejsza wersja niz ta pierwsza, bardzo mi sie podoba....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeróbka na plus ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa metamorfoza. Jest super!
    Wszystkiego najlepszego, radosnego, świątecznego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajoski! Wielce podobuje! :-)
    A pomysł przyjdzie, są takie motki, które muszą "odleżeć" :-D
    Ucałowania! :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. E, no, ten pierwszy sweterek też superowski. Taki poukładany, trochę pańciowaty,ten drugi luzacki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten luzacki bardziej do mnie pasuje i pomimo wad ( szwy i niteczki, które wychodzą), noszę go cały czas.

      Usuń
  6. Ładnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A bardzo udany sweterek! Takie są najlepsze - uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu!
    Życzę Ci w Nowym Roku nade wszystko zdrowia, miłości, szczęścia, radości...
    I mnóstwa miłości od Twoich najbliższych!
    Spełnienia marzeń i wszystkiego co jest piękne!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo korzystna przeróbka. Takie zwyklaki najbardziej potrzebne. Super te włóczki. Pozdrawiam. W Nowym Roku życzę Ci nadal weny twórczej oby Cię nigdy nie opuściła. Raczej Ci to nie grozi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeróbka jak najbardziej na plus oczywiście :-) Życzę powodzenia w wymyślania jak zagospodarować te włóczki :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny. Udana przerobka. Prezenty super

    OdpowiedzUsuń
  12. Fason - genialny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno, dawno temu robiłam na drutach i ciut na szydełku, teraz nie mam na to czasu, a i ochota jakby mniejsza. Ale bardzo to lubiłam, tez często przerabiałam stare na nowe, bo takie były czasy...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, bardzo fajny sweter i zrobiłaś mu fajną sesję foto:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu!
    Cieszę się, że wracasz. Zastanawiałam się co u Ciebie słychać.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Było mi niezmiernie miło Cię gościć.

Prawa autorskie

Wszelkie zdjęcia i teksty prezentowane na blogu są mojego autorstwa. Jeśli jest inaczej, cytuję, lub piszę o tym. Dlatego proszę nie kopiować bez zgody gospodyni bloga.